۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۰۵۶

کهگیلویه و بویراحمد| سپاه فتح شبانه روز کادر بهداشت و درمان را حمایت می‌کند

کهگیلویه و بویراحمد| سپاه فتح شبانه روز کادر بهداشت و درمان را حمایت می‌کند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح این استان برای کنترل و شکست کرونا شبانه روز کادر بهداشت و درمان حمایت و همراهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپاه جدا از بحث تامین امنیت همیشه در کنار مردم بوده و قشرهای مختلف از جمله کارد بهداشت و درمان را در بحران‌ها و سختی ها تنها نگذاشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کشور ایران جزو یکی از کشورهای موفق دنیا در بحث کنترل کرونا ویروس بوده که این مهم به عنوان یک سند افتخار مرهون هماهنگی، تعامل و همدلی مردم و مسئولان در سطوح مختلف است.

یزدانپناه با اشاره به اینکه اعتماد مردم به خدمتگذاران نظام عامل این موفقیت بوده است، یادآور شد: سپاه شبانه روز همراه کارد بهداشت و درمان بوده و جادارد به صورت ویژه از این همکاری، همدلی و پشتیبانی تقدیر و تشکر کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش‌های حوزه بهداشت و درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، افزود: خدا را شاکریم که در این شرایط سخت و در این تحریم‌ها عملکرد کشور ما از بسیاری کشورهای اروپایی و آمریکا درخشان تر بوده است.

سردار حمید خرمدل با اشاره به بخشی از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی در این وضعیت گفت: ما قدردان شما و همکاران شما هستیم که در این بحران خوش درخشیدید و توانستید از تهدید فرصت بسازید و تجربیات خوبی کسب کنید.

وی تخریب عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در کنترل بحران کرونا را غیر منصفانه دانست و ادامه داد: ما همواره در کنار شما و همکارانتان هستیم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمام امکانات سپاه برای عبور از این بحران در اختیار حوزه بهداشت و درمان است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات